Jak kupować ?
Kupowanie w sklepie Neogran.pl jest bezpieczne i bardzo łatwe i składa się z prostych kroków.
Krok 1
Towary dostępne w sklepie podzielone są na kategorie (np. Zlewozmywaki granitowe). Wszystkie kategorie znajdują się
w lewej kolumnie. Po wybraniu kategorii, w prawej kolumnie zostaną wyświetlone produkty zgodne z wybraną kategorią.
Wysyłka
Towary wysyłamy zazwyczaj w terminie od 3 do 7 dni roboczych od przyjęcia Zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby towar dotarły do Ciebie jak najszybciej.
Status dostępności
W magazynie – sprawdź termin dostawy!
Towar jest dostępny w naszym magazynie. Wyślemy go natychmiast po przyjęciu zamówienia. Zazwyczaj nie trwa to dłużej niż 1 dzień roboczy.
Na zamówienie
Zamówiony sprzęt jest dostarczany bezpośrednio od producenta. Na ogół realizacja tego typu Zamówień zajmuje około 7 dni roboczych. Dołożymy wszelkich starań, aby Towar dotarł do Ciebie jak najszybciej.
Jeśli zamawiasz kilka artykułów (np. zlewozmywak i baterię kuchenną), mogą one zostać dostarczone w osobnych paczkach przez różnych kurierów.
Krok 2
Jeśli podjąłeś już decyzję o Zamówieniu produktu, naciśnij przycisk "DO KOSZYKA". Zostaniesz przeniesiony na stronę „Twój koszyk”.
Na stronie „Twój koszyk” zostanie wyświetlona zawartość koszyka. Cena, liczba produktów, opłata za transport i sposób płatności.
Możesz również zmienić sposób zakupu. Przy każdym z możliwych sposobów zakupu zostaniesz poinformowany o akceptowanych sposobach płatności.
Jeżeli skompletowałeś koszyk i wiesz, co chcesz kupić, wykonaj następujące czynności:
- wybierz sposób Dostawi i Płatności
- zarejestruj się (gdy robisz zakupy po raz pierwszy) lub zaloguj (gdy robisz zakupy po raz kolejny),
podaj adres dostawy,
Twoje Zamówienie otrzyma numer i zostanie przesłane do bazy Sklepu internetowego, o czym zostaniesz poinformowany e-mailem.
Krok 3
Zamówione Produkty zostaną dostarczone na podany adres
Przy odbieraniu Produktów, celem uniknięcia pomyłek możesz zostać poproszony o okazanie dowodu osobistego lub innego dokumentu ze zdjęciem
Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera w chwili dostawy. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braków proszę spisać protokół szkody